فراخوان‌ و مسابقات

مسابقه یلدای های‌پدیا

«های‌پدیا» برگزار می‌کند

 


بخش‌های مسابقه 


موضوع اول: «خبر سریالی»

موضوع اول این مسابقه، پیدا کردن عناوین خبری است که در اخبار و پادکست‌های «های‌کست» بیشتر به آنها اشاره شده است که شما می‌توانید برای شرکت در این بخش از مسابقه، یک یا چند عنوان خبری با بیشترین تکرار را یافته و برای ما ارسال کنید.

برنده این بخش، از بین افرادی که به بیشترین موارد و عناوین خبری تکراری اشاره کرده باشد، به قید قرعه انتخاب می‌شود.


موضوع دوم: «سوتی سریالی»

موضوع دوم به ارزیابی و بازخورد شنوندگان پادکست‌های «های‌کست» اختصاص دارد که با اشاره به یک یا چند اشتباه در ساختار، تلفظ اصطلاحات و یا شیوه بیان موضوعات خبری می‌توانید در این مسابقه شرکت کنید.

برنده این بخش، از بین افرادی که به بیشترین موارد ساختاری و کیفی پادکست‌ها اشاره کرده باشد، به قید قرعه انتخاب‌ می‌شود.


موضوع سوم: «مغز متفکر»

موضوع سوم مسابقه، به مشارکت و همراهی بیشتر شنوندگان مجموعه پادکست‌های «های‌کست» اختصاص دارد. برای شرکت در این بخش، نیاز است تا با ارائه راهکارها و پیشنهادات خود برای بهبود فرآیند تولید، انتخاب موضوع، شیوه ارائه و همچنین اعلام نیازمندی‌های مفید برای واحد خود و یا سازمان، در این بخش از مسابقه شرکت کنید.

برنده این بخش، از بین افرادی که ناب‌ترین و کاربردی‌ترین ایده، پیشنهاد، راهکار و یا نیاز سازمان را ارائه کرده باشد، به قید قرعه انتخاب می‌شود.

 

نحوه شرکت در مسابقه

همه پرسنل سازمان می‌توانند در یکی یا همه موضوعات مسابقه شرکت کنند و پاسخ‌های خود را با یکی از روش‌های زیر برای ما ارسال نمایند. توجه به این نکته ضروری است که جهت شرکت در مسابقه نیاز است حتما به همراه پاسخ‌های خود، نام، نام‌خانوادگی و واحد سازمانی خود را نیز قید کرده باشید.

۱- شماره ثابت ۲۹۴۰۳۱۹۷-۰۲۱ را به مخاطبان تلفن همراه خود اضافه نموده و از طریق واتس‌آپ، پیام خود را به این شماره ارسال نمایید.

یادداشت: برای عضویت در کانال واتس‌اَپ های‌پدیا نیز می‌توانید از طریق اسکن کد دیجیتال زیر (QR-Code) عضو شوید.

۲- پاسخ‌های خود را از طریق ایمیل به آدرس info@hipedia.net ارسال نمایید.

۳- پاسخ‌های خود را به صورت مکتوب در اختیار واحد مطالعات، واقع در: «طبقه دوم ساختمان الماس، معاونت بازاریابی و فروش» قرار دهید.

آخرین مهلت ارسال پاسخ

با توجه به نزدیکی شب یلدا و اعلام برندگان این مسابقه در روز ۳۰ آذر، نیاز است پاسخ‌های شما حداکثر تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در اختیار واحد مطالعات تجاری قرار داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا